tisdag 30 juni 2009

Thassos, Grekland 1/7-8/7

Ja, det är sant! Igår var vi inne på resebyrån och några minuter senare hade vi bokat en superresa! Vi hade ju tänkt åka ospecificerat eftersom det är billigast men vi fick en specificerad resa med ett trestjärnigt hotell för bara några hundra mer. Och till underbara Grekland sen, och bara några hundra meter ner till havet vid en av Greklands vackraste stränder. Hörs det att jag är lyrisk?

Flyget går halv sju imorgon bitti så vi åker hemifrån (dvs från Jönköping som vi befinner oss i nu eftersom vi åker från Landvetter) vid halv 3 inatt. Så jag borde nog gå och lägga mig snart:)


Jag köpte två små glasflaskor nyligen som jag hängt i min trollhassel.

Jag är tillbaka om en vecka igen ungefär när vi är hemma igen och jag landat i verkligheten. Och då bjuder jag nog mer än gärna på lite bilder!

Ha en jättefin vecka! Kram Charlotte

2 kommentarer:

  1. Heej! Japp, den är från Granit! Älskar den jag med.

    Men gulliga du! Din har blivit en ny favorit hos mig med. Det känns verkligen som att vi har liknande smak. :)

    Greklad låter underbart! Hoppas att ni har haft det riktigt mysigt. Jag väntar på en resberättelse och bilder när ni kommer hem! ;)

    Ha det fint! Stor Kram

    SvaraRadera
  2. Vad härligt men en semesterresa. Hoppas att du får ha det skönt. Nu har jag köpt mig en muffinsform - så nu ska det bli baka av, fniss!

    Kram Maria

    SvaraRadera