söndag 7 juni 2009

Förra helgens loppisfynd

Jag har flera inlägg på kö så därför visar jag förra helgens loppisfynd först nu;) Mamma och jag var som sagt på 7 olika ställen och letade stolar men hittade lite annat istället. Jag köpte en tvättbräda för ynka 25 kronor (betalade 95 kronor för min andra), glasassietter i samma serie jag redan har, så nu har jag måånga, en liten "le parfait super" burk (ska definitivt börja samla nu) och en gammal kaffesked.













Tack för kommentarer förresten, det är så kul att ha ett forum där man kan diskutera all härlig inredning och få inspiration av andra:)

Imorgon är det måndag men jag är ju ledig så jag ska ta tillvara på tiden och vila upp mig:) Hoppas ni inte har alldeles för lång tid kvar till lite ledighet, det börjar ju dra ihop sig till semestertider:)

Kram Charlotte

5 kommentarer:

  1. Oooh! Glasburken var ju jättefin! Jag är svag för glasburkar! :)

    Tack för tipset med kameran! Ska ta och kolla upp den.

    Jag har Earl grey och Green St Petersburg. Båda är riktigt goda och burkarna är snygga ;) Dock så fick jag dem i present så de är inte valda efter någon speciell färg. Mintchokladen låter sagolik, provar du den får du lämna en recension! :)

    Ha en fin kväll! Kram

    SvaraRadera
  2. Fina fynd du gjort och visst blir man lycklig över alla fynd man gör.
    Kram/Ingela.

    SvaraRadera
  3. Så fina fynd! Hoppas du hittar dina stolar snart!

    Tusen tack för din fina kommentar, det värmer;-)

    Ha en bra sommar!
    Själv ska jag jobba 4 veckor till innan det blir semester.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Hej! Vilka fina fynd! Hittade hit av en slump! Vilken mysig blogg du har! Ska kika vidare lite här nu! Ha en fin dag! Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Att gå på loppis kan vara som att gräva i en riktig guldgruva. Vilka fynd du gjorde! Den där glasburken var ju ursöt! Själv brukar jag handla porslin, glas, nysilver och en och annan möbel. Kram Johanna

    SvaraRadera