fredag 5 juni 2009

CLV

Igår kom gardinen in till sovrummet på plats. Det är bara en dörröppning mellan vardagsrummet och sovrummet och det finns ingen möjlighet att ha en dörr där, vilket är dumt då mannen i huset jobbar skift:) Men jag kom på att vi kunde hänga upp en gardinlängd och jag visste precis vilken jag ville ha, clv-gardinen i linne från House-Doctor, vilken visade sig vara väldigt svår att få tag på. Men jag hade tur och hittade den när vi var hemma förra helgen.

Och jag är så nöjd! Den bryter av så fint mot allt det vita! Nu är det bara tvn som ska upp på väggen också:)



Önskar er en trevlig helg! Imorgon ska jag på köksstolsjakt:)

Kram Charlotte

3 kommentarer:

  1. Hej!

    SÅ snyggt det blev när väggarna fick vit färg! Tror dessutom att vi har en likadan kvilt med rosor. :)

    Grönt thé, jadu jag dricker bara lösthé alltså sånt som man köper i en thébutik för jag tycker att det är MYCKET bättre än det man kan köpa i en vanlig matvarubutik. Det gör det däremot lite svårt att tipsa om någon speciell sort. Jag brukar fråga efter fruktiga och blommiga théer tex södermalmsblandning (södershöjder) då jag inte är så förtjust i kryddiga. Hoppas det kan vara lite hjälp. :)

    Ha en riktigt fin lördag!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Så vackert du har gjort Charlotte, de gardinerna är såå fina.
    Krm på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  3. Ja visst blir man glad! Skulle vilja ha en gammal äppellåda också men hittar kanske en med tiden.

    Jasså Nikon, jag har varit helt såld på Canon men ska jag nu köpa en egen så är det bästa att kolla alla möjliga märken och modeller. Tack för tipset!

    Jag har två burkar Kusmi ;) Ska jag vara helt ärlig så är teet på ungefär samma nivå som annat löste men burkarna är ju gryyyymt snygga.

    Ha en fin söndag! Kram

    SvaraRadera