torsdag 4 juni 2009

Ett stycke vitt vardagsrum

Och så här blev vardagsrummet i vitt:





Jag är helnöjd och hela rummet blev mycket ljusare och fräschare. Nu är det bara lite småfix kvar här inne. Idag ska gardinlängden i dörröppningen in till sovrummet upp. Vi var och köpte gardinstång igår men den var svårare att kapa än vad vi trodde så idag får vi åka och köpa en ny såg:) Sen ska vi köpa skruvar till väggfästet för tvn också.

Men det blir senare för nu ska jag sätta mig och läsa de magasin jag missat sista tiden och som står orörda i tidningskorgen. Jag har bland annat nya numret av Jeanne D'arc Living att hugga in i, underbart!

Kram Charlotte

1 kommentar:

  1. Jättevackert med de vita väggarna, ert vardagsrums ser supermysigt ut och du har piffat till det med jättefina detaljer. Hoppas att du får en mysig kommande helg :) Många kramar Emma

    SvaraRadera