tisdag 23 juni 2009

Mamma, mormor & Viola

Som jag berättade igår så var mamma och mormor här idag. De kom redan på morgonen så då åt vi god frukost med kaffe och frallor. Franz och Albin var jätteglada som vanligt när de ses och mormor som inte varit här innan tyckte det var jättefint. Vi åkte en sväng till Systrarna Grön (som är Linköpings bästa blomsteraffär) eftersom jag hade ett presentkort där som vi fick när vi flyttade in i lägenheten, som snart går ut. Jag fick en jättefin viol och en skål att plantera den i, för presentkortet plus att mormor täckte resten, tack:)

Sideboardet var med också och tittar ni i bakgrunden här på bilderna så ser ni det lite. Jag ska visa det ordentligt sen när det är målat. Jag såg att min grundfärg var slut så det måste jag åka och köpa imorgon så jag kan måla då. Sen åker tv:n upp på väggen i helgen:)







Nu ska jag gå och sätta på mig lite kaffe här i värmen:) I nästa inlägg ska jag visa smörgåstårtan!

Kram Charlotte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar