måndag 22 juni 2009

4 år & galen i cupcakes

Haha, det skulle ju kunna vara så att jag hade en fyraåring som är galen i cupcakes, för det låter inte helt omöjligt:) Men så är det alltså inte. Däremot firar vi 4 år idag, jag och mannen, på en vanlig måndag och allt, därför blev det så att vi firade i helgen istället, och vi hade verkligen en jättemysig helg! I nästa inlägg ska ni få se smörgåstårtan jag gjorde:)

Och nu till galenskapen och cupcakes. Hur avskalad jag än gillar min inredning så har jag en kitchig sida också, jag nämligen älskar allt som har med cupcakes att göra. Därför går jag lätt och blir kär i diverse prylar med detta tryck och det var vad som hände igår, hittade en jättefin kökshandduk och söta kaffeservetter på Åhléns. Jag antar att den barnsliga lyckan som lyste i mina ögon inte gick att undvika för jag fick med mig dem hem, tack:)





Och imorgon kommer mamma, mormor och min mopsknorris bästa vän labradoren Albin hit, lycka! Med sig har de dessutom vår nya "tvbänk", ett sideboard som loppismamma fyndat, så snart åker äntligen tv:n upp på väggen!

Ha det fint! Det ska ju vara kanonväder hela veckan och allt!

Kram Charlotte

2 kommentarer:

  1. Åh, kökshandduken och servetterna var ju jättefina! Måste besöka Åhléns snart, tror jag. ;-) Väntar med spänning på de kommande inläggen, vill inspireras av smörgåstårtan och se tv-bänken. Sideboard är ju så fint!

    SvaraRadera
  2. Stor grattis på er 4årsdag! Vi firade våran i mars och det är något speciellt. :)
    Än så länge älskar jag bara att äta cupcakes men dina inköp var ju riktigt söta!

    Hoppas ni har haft en fin dag! Kram Maria

    SvaraRadera