torsdag 26 januari 2012

Tulpaner, Helg och First Aid Kit





Vita tulpaner i vardagsrummet, vårigt värre även om snön verkar vara här för att stanna!

Hej torsdagskväll och snart fredag!

Så himla skönt att helgen snart är här! Jag ska hem till Jönköping, mysa med familjen och vovvarna, gå skogspromenader och på lördag ska vi på bio med min syster och hennes kille. Nya Mission Impossible ska vi se, ska bli mysigt med bio för det var ett bra tag sen nu. Ska ni hitta på något trevligt?

Förresten idag hämtade jag ut två fina Mollysar, så himla nöjd blev jag med båda! Tyvärr fick jag inte var glad en längre stund för Oscar bestämde sig för att kleta ner mina grå Mos Mosh och när jag försiktigt tog lite vatten på uppenbarade sig en vit fläck.. panik!! In i tvätten och nu hänger de på tork så jag håller alla tummar för att fläcken gick bort!! Jag kan bli galen på min känslighet ibland.. suck.

Tills sist lite soft musik inför helgen. Jag har nyss upptäckt First Aid Kit och de är ju helt fantastiska! Bara 22 och 19 år och dessutom från Sverige, vilket det inte alls låter som:) Gillar ni?



Önskar er en riktigt skön helg! Kram

3 kommentarer:

  1. Gillar???? jag älskar dem;) Önskar dig en fin helg. Kram

    SvaraRadera
  2. Gillar!!!
    Vilken fin blogg och LÄGENHET du har!!!

    På återseende:)
    Milla

    SvaraRadera
  3. Fiiint med tulpaner. Jag tror jag ska unna mig lite fina blommor men det får bli till nästa vecka. Sitter hemma och jobbar mycket nu så då kan det vara skönt att starta veckan med krispiga blommor på bordet.

    Ja men grattis till att ni blir med diskmaskin. Du kommer älska den. ;) Det är en såndär lyx jag trodde att det skulle dröja länge tills vi fick men den fanns redan i läggan och då säger man ju inte nej. ;)

    Du, klänningen köpte jag på halva priset från en butik jo hette JoelJolina. Googla! Du kan ju alltid maila och se om de har någon kvar!? Så gjorde jag. :)

    Mysigt att åka hem till Jönköping. Här blir det tjejmiddag och tjejkväll idag och på lördag ska jag och J ut och äta. Lyxigt värre för en student! På söndag får vi besök av min käre far och hans Kerstin så det blir också kul. Sen hoppas jag på att kunna pyssla lite också men vi får väl se hur det blir med den saken. :)

    Ha en riktigt härlig helg raring!
    KRAAAAM

    SvaraRadera