måndag 23 januari 2012

En Rabens Bade Wrap Around



Tataa! Denna fining gömde sig i påsen. Invigde den i dag på jobbet, älskar när man går omkring och känner sig finast i stan:) Färgen är helt underbar: ljust, matt, lite smutsig ljunglila - loveliloveli! Knäppte bilden när jag testade den första gången, då till fullpris när jag fick se mig besegrad av saldot på kontot och motvilligt lämna kvar den i affären. Men nu är den min, älska rea!

Nu ska jag gå och sova här, är alltid lika trött på måndagskvällar! Vovvarna ligger redan och snarkar och det bli man ju trött av om något:)

Kram på er! Ses snart igen!

3 kommentarer:

  1. Åhh så fin- underbar känsla att känna sig så fin oxå;) Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Finast i stan utan tvekan! Underbar färg.
    ...och det blev nog några klick till på OM. Tjejmatte när den är som bäst ;) Heja oss!

    Kram.

    SvaraRadera
  3. Tokfin var ju den där! Jag älskar färgen! Idag fick jag hem min klänning och den var precis så fin som jag tänkt mig, Tyvärr var den enda jag hittade svart men det fick gå ändå. Blir nog fint till brunbrända ben och rött nagellack.

    Ha en mysig kväll!
    KRAM

    SvaraRadera