söndag 22 januari 2012

En påse Rabens







Hej söndagskväll!

Just nu sitter jag under filten i favoritfåtöljen med fårskinnstofflorna på och kikar runt på lite fina bloggar m.m. Alla tre boysen ligger i soffan och snarkar, trötta efter halvmilsrundan i skogen. Det var fullt med snö + blankis under så jag stod på ändan i en backe, haha AJ! Men det är så himla skönt och komma ut i skogen, röra på sig, andas skogsluft och insupa ljuset:)

Känner mig skapligt nöjd med min helg! Igår hade jag världens mysigaste dag tillsammans med min bästa kollega och vän. Och om vi fyndade! Jag kom hem med en hel påse Rabens, två sjalar och OMLOTTBLUSEN jag bara hoppades fanns kvar. Där hängde nämligen en i min storlek och jag blev lyckligast i världen! Sen fikade vi och gick en runda på stan, innan vi avslutade på godishuset..

Funderar på att strunta i att jag är nyttig idag (också) och äta upp chokladbitarna som är kvar.. jag hade ju ändå tänkt äta dem igår så det jämnar ju liksom ut sig ändå:)

Önskar er en riktigt skön kväll! Kram!

5 kommentarer:

  1. Vad roligt att du fyndade, får man fråga VAR? Har förstått att du befinner dig i Småland/Östergötland när jag läst bakåt i din fina blogg...
    Allt gott,
    Anna I

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anna! Klart man får, på Olgas hus i Jönköping:) Jag jobbar och bor i Tranås för tillfället, innan det har jag bott i Linköping i tre år när jag pluggade(där min sambo kommer ifrån) men hemma är Jönköping, hoppas jag kan flytta hem för gott snart:)

      Radera
  2. Kul med så bra-iga fynd! Sånt gillas :)
    Jag råkade nog också fynda lite.. två Mollysar, en fotpall och två små tavlor. Huuur går sånt till? Det bara hände liksom? ;)

    Får man se dina Rabens på kanske?

    Kram till dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gillas starkt:D Ahaa, ja du jag vet inte, det går av bara farten.. tänk bara så mycket pengar man "sparar", hehe;) Nu blir jag nyfiken på vilka Mollysar det blev?

      En bild på mig i Rabens kommer strax!

      Kram!

      Radera
  3. SWEET! Inte dåligt att komma hem med en hel påse. Och ja, den blusen är så himla fin, grattis till att du också fick fynda den! :) Jag har nog faktiskt fått tag i klänningen, hoppas jag, de skulle skicka den så jag håller tummarna att den kommer fram.

    Jo tydligen behöver jag tänka lite på vikten. Inte mycket men några kilon. Vi skulle bott närmare varandra så kunde vi peppat varandra med träningen och promenerat tillsammans för just det, att komma ut och gå, är det svåraste tycker jag! Kanske måste skaffa mig en liten vovve? ;)

    Ha en riktigt fin kväll raring!
    KRAM

    SvaraRadera