lördag 14 januari 2012

Jutematta Tine K och Hunters







HAPPY SATURDAY!

Jag fick sovmorgon, mysfrukost och en lång promenad i solskenet i skogen så nu är jag nöjd! Hade jag inte varit småsur och smått förbannad (hormoner!!) så hade allt varit perfekt, haha:D

Sedan vi blev fyra i den här lilla familjen har det varit lite svårt att få plats på dörrmattan i hallen. Det är ju lite kinkigt med blöta och skitiga skor och hundar + känsligt trägolv. Jag tänkte dessutom att det skulle vara en riktig utmaning att hitta en snygg matta (helst Tine K eller Day) i rätt mått för att passa dubbeldörrarna men nemas problemas! Tine K hade denna perfekta jutemattan i helt rätt storlek och lovely färg; soil som är en riktigt fin mörkbrun nyans.

Innan jul införskaffade jag mig ett par klassiska Hunters (Original tall, svarta) och det var verkligen en smart investering med tanke på den här vinterns blöta väder! Jag älskar dem, supersköna och snygga till allt. När jag köpte dem var de riktigt tajta runt benen men nu är de perfekta! Nu vill jag ha ett par låga blanka också...


Nu ska jag lägga mig och läsa lite magasin innan mannen kommer hem, då blir det egengjord pizza och chokladmousse. Jag äter ju numera mycket nyttigt men det är ju lördag så WTF, det är jag värd (hormoner!!)

Psst, kika in den här fantastiska covern och videon, love it!!



Hoppas ni har en riktigt fin lördag! Kram!

6 kommentarer:

  1. Helt rätt mumsa på du, jag mumsar på dina bilder!!! Älskar den sista där vovsingen smygit sig in;) Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Fin matta! Ser ut att passa finfint!

    VIlken fin blogg du har! Första gången jag hittar hit! Måste kika runt lite mer...

    Ses snart igen!
    Kram Camilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!

      Tack snälla! Du får kika hur mycket du vill;) Och kom gärna tillbaka! :) Kram!

      Radera
  3. Mattan ser jättesnygg ut! Här hemma blev det en tråkig en men den var tvungen att kunna klippas till i en speciell storlek. Aja, man kan ju inte få allt.

    Du jag vet inte riktigt var de finns att köpa nu på internet. Googla! Om ni vill ha en NY borde ni skynda er för de håller på att ta slut. Jag har för mig att den finns en häftig affär i Jönköping som har dessa!? Annars finns de här på NK så hör av dig om du inte hittar så kanske jag kan fixa.

    Jo han blev riktigt bortskämd igår! ;) Jag lagade riktig lyxmat, man får ju så mycke för pengarna om man gör det själv istället för att gå ut och äta. :)

    Hur har din helg varit?

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Det var denna affär jag tänkte på http://www.linnmangallery.se/ :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, tack! Har jag helt missat, i min egna hemstad.. skäms på mig, haha:D Surfade runt lite nu och den verkar slut överallt såklart (hatar att jag alltid är sen).

      Radera