lördag 7 januari 2012

Nyttig frukost och Mateus



Hej hej så här på lördagskvällen! Här har vi haft en ganska så händelselös men skön dag. Jag skulle fota lite av min nyttiga frukost och nya frukostmuggarna från Mateus som vi fick av mamma i julklapp men en liten Oscar kom ivägen:) Väldigt matintresserad liten herre men det ska nog gå att träna bort. Hursomhelst är muggarna så fina (taack mamma!) och vi fick även två frukostskålar med fjärilar så nu ska här samlas Mateus!

Annars har jag jagat runt halva stan efter ranunklar, 4 blomsteraffärer (det blir typ hela "stan" det..) senare hittade jag äntligen både som snitt och krukväxt. Så nu är det så vårfint så. Vi beställde hem mat och sen somnade vi i en hög i soffan, jag på Andreas mage och Oscar på min rygg, Franz vid fötterna. Lite fruktsallad senare och bus i snön är jag nu parkerad i soffan. Seriemarathonet fortsätter!

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Så fin bild, Oscar är underbar! Tycker mycket om Mateus med...samlar en del;) I lilla stan här har vi hela TRE st blomsteraffärer=)

    Kram i kvällen
    Adela

    SvaraRadera
  2. Hihi så söt :)
    Ni har fått det så fint i våningen. Man blir såå inspirerad.
    ha en fin söndag, Kram

    SvaraRadera