måndag 16 januari 2012

Varmt om öronen







Hej måndagskväll! Har ni haft en bra start på veckan?

Jag har införskaffat mig världens finaste mössa, från mitt nya favvomärke Rabens Saloner. Jag är aningens besatt nu:) Den är i alla fall ett reafynd, har toppenfin färg och är i mjukaste ull. Jag tål verkligen inte ull annars men denna kliar eller sticks inte ett dugg!

Jag har haft en helt vanlig måndag, fram tills för någon timme sedan när Oscar bestämde sig för att det var en bra idé att kissa ner en ullpläd, min andra favoritpläd och en soffkudde. Tackar gudarna för att han precis missade mig som faktiskt satt i soffan... Så ja, jag är sur och Oscar har gått och lagt sig i ett annat rum. Jag vill både gå och pussa på honom och sitta kvar här och vara sur, ni kan ju gissa hur det kommer bli!

Tror jag lägger mig och läser lite magasin och sen blir det sängen!

KRAM!

2 kommentarer:

  1. Jättefin mössa, min favoritfärg med;)
    Känner igen det där med kissande sötnosar...hade problem med lille Theodor här tills han blev ca 4 år förra året.

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  2. Fiiiin! Jag har hållit i den där mössan tidigare i höstas men då hade jag ju redan införskaffat mig en ny mössa. Någon måtta får det var på dyra mössinköp. Den är dock väääldigt fin! Själv köpte jag mig en rabens på rea idag. Dessutom saknades ett litet snöre så då sänkte hon priset med ytterligare 300:-. NÖJD!

    Så kul om jag kan inspirera dig lite på matfronten! Jag går alltid igång den här tiden och nu har jag dessutom kommit igång med träningen. Köpte en våg och fick en smärre chock så nu blir det träning för fröken M.

    Sköt om dig raring!
    KRAM

    SvaraRadera