måndag 2 januari 2012

Nu är glada julen slut slut slut





Toodelo! Hur har ni det i stormen?

Jag kan säga att jag fryser, en bit av taket på jobbet hade blåst bort idag så iskall luft blåste rätt in i ventilationen och där satt vi som i en igloo hela förmiddagen. Brrrrr. Lagom seg efter julledigheten så det är inte så mycket ork kvar när jag kommer hem på eftermiddagarna.

Men det är ju ledig fredag lägligt nog, så imorgon är det ju alltså fredagskänsla som gäller. Min extra lediga dag ska jag ägna åt att plocka bort julen här hemma. Ska städa ordentligt också och sen är det fritt fram för en massa fina vårnyheter att hitta hit.

Kram!

2 kommentarer:

  1. Hello raring!

    Nämen burr, det läte inte som en bra arbetsmiljö. Jag hatar att frysa! Ja men då är det ju fredag idag då!? Wiiii! Själv är jag ledig, eller liknande, i väntan på att jag ska ta tag i exjobbet.

    Idag tänkte jag ta och städa undan julen här hemma. Jag har börjat lite smått och lillgranen har fått flytta ut på balkongen. Igår köpte jag vita ranunkler, ljuuuuvliga är dom! Det var det första av våren som fick flytta in (även om jag inte riktigt tycker att vi haft vinter än!?).

    Ha en fin dag och njut av vetskapen om att du snart har långhelg! Ska du hitta på något speciellt då?

    KRAM

    SvaraRadera