söndag 15 januari 2012

Rosa ranunklar





Kan inte få nog av dessa underbara blommor! Just dessa har hållit sig fina en hel vecka nu, bra kvalisort:)

Annars har vi haft en alldeles lagom söndag. Sovmorgon och sen kom världens bästa mamma och pappa över på fika. Typsikt hade jag jobbigt magont men det var mysigt ändå! Mamma hade med sig min Rabens nr 2 som hon haffat åt mig på lite rea, den är så fin så fin, ni ska få se... :) Kommer nog invigas redan imorgon, då blir nog måndagen lite lättare att greppa. Fina ting is the shit!

Nu ska vi ut med vovvsen här och sen blir det kaffe och APELSIN, inget mer chokladigt... förrän nästa lördag:)

Kram och hoppas ni haft en riktigt fin helg! Den är ju inte slut riktigt än för den delen..

2 kommentarer:

  1. Nä det är faktiskt många timmar kvar om du frågar mig;) hihi Underbara blommor. Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder på rosa fräscha ranunkler =) Eller jag gillar alla dina bilder =)
    Jag letar med ljus och lykta efter ranunkler här hemma, hittar bara svindyra sådana =((

    Kram Fia

    SvaraRadera