tisdag 10 januari 2012

Äntligen Lite Kalabalik





God kväll! Hur har ni det i stugorna? Här är det slaskigt och jag är ofantligt trött. Ska strax gå och sova. Jag vaknar ju numer runt 4 varje morgon när Andreas går till jobbet och hundarna börjar traska runt, så idag kände jag mig full på jobbet, så trött var jag:P

Hur som helst, till något roligare. Strax innan jul fick jag äntligen mitt Lite Alexa från Lite Kalabalik som jag beställde tidigt i höstas med som varit slut. Det är totally lovely! Jag vill ha ett till, nämligen Lite Black i helsvart som jag köpte till både mamma och syster i julklapp och som de blev mycket glada för. Stenen på det är lite mindre än på mitt så de skulle passa perfekt ihop:D Vi får väl se vad som råkar klickas hem framöver... skulle inte tacka nej till en ring heller för den delen!

Nähä, har lovat mig själv att vara i säng innan 9, ser ut att bli sådär med det.. har ju fina bloggar kvar att surfa runt på!! Kram!

2 kommentarer:

  1. Ja lite Kalabalik skulle jag absolut kunna tänka mig! Armband gillas och de där är verkligen såå fina :) Svårt att bestämma mig för vilken färg jag gillar mest bara?

    Trevlig helg!

    SvaraRadera