onsdag 1 februari 2012

Fyndad Day-kudde





Hej februari!

var vi förbi januari - skönt! Det har varit all work den här veckan hittills, och jag är så trött så det känns som jag går runt som en zombie. Livet är inte alltid på topp eller hur? Nu har jag en nere-period. Jag vill inte gå in på detaljer men det är jobbigt och oerhört frustrerande att inte känna att man är nöjd där man är, jag har ju så många drömmar och önskningar och vill så mycket. Jag håller tummarna för att 2012 blir mitt år då jag får chansen att komma hem igen. Åh, tänk ett litet hus med trädgård och detta i "rätt" stad, MIN stad och inte den här hålan där allt är fel! 25-års kris någon?

Nåväl, i helgen var jag hemma i Jönköping och det var lika bra som alltid. Jag fyndade Day-kudden ovan. Det här med smutsiga pasteller är min nya grej, funderar på om det skulle vara fint att blanda lite olika färger i ungefär samma nyans här hemma kanske?

Nu ska vi se om jag vågar kika på avsnitt två av läskiga serien Äkta människor, blev livrädd av första och är själv hemma.. tur att jag har mina vovvar:)

Kram!


4 kommentarer:

  1. Finfint fynd! Jag har den kudden med och den är toksnygg;) Vad snygg din tunikablus var med i förra inlägget! Var kommer ditt fina halsband ifrån? Toppenfint!

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jättefin kudde....bor inte så långt i från Jönköping, så nyfiken blir jag på var man hittar såna godingar.

    Hoppas du snart känner dig på topp igen, så vi läsare får njuta av många fina inlägg.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Klart att det inte kan vara på topp hela tiden men det är ändå tungt i ner-perioderna. Jag förstår dig, men du vännen, jag känner på mig att 2012 blir ditt år! Pepp pepp! Nu är det snart helg också och då tycker jag att du ska unna dig något gott att äta och en bukett med krispiga blommor. Snart kommer du upp ut svackan!

    Kudden var ju toksnygg! Jag gillar verkligen de där day-kuddarna i lite smutsiga pasteller och absolut så tycker jag att du ska köra på de färgerna i hemmet också. Like!

    Ha nu en fin kväll raring!
    KRAMAR I MASSOR

    SvaraRadera
  4. Den är så fin den kudden! :)

    SvaraRadera