måndag 13 februari 2012

Att älska paket och Odd Molly







Hej där! Nu var det ett tag sen igen, men ibland kommer livet emellan ni vet, och precis allt vill man inte berätta om här;)

Något jag kan berätta är att jag älskar paket och Odd Molly, nähä? Jag fyndade ju på rean för ett tag sen. Vad glad och överraskad jag blev när det i kartongen lång detta fina paket med sidenrosett och prassligt silkespapper med fina fjärilar på. Sen blev jag ju såklart superglad att kläderna var ännu finare och satt så bra, det blev en underbar vit kortärmad blus och en vit långärmad top med lite spets, ni ska få se någon dag. Perfekta till våren är de i alla fall.

Och våren är på väg, idag var det helt ljust när jag gick hem från jobbet klockan 17, det var det inte för en vecka sedan!

Imorgon är det Alla hjärtans dag och det innebär att Oscar fyller 1 år! Det ska så klart firas lite:)

Nu ska jag ta ut vilddjuren på sista kvällssvängen och sen sova, det blir tidigt i säng för jag är så trött! Kram!

3 kommentarer:

  1. Kul att se ett inlägg från dig! Vilket paket;)
    Önskar dig en fin alla- hjärtans dag. Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Fick också hem ett sånt fint paket för ett par veckor sedan, och visst blir man glad för lite lyx och flärd en vanlig måndag. Tycker man behöver lite vardagspepp...

    Ha en fin alla hjärtans dag kram Anna

    SvaraRadera
  3. Ja men visst var de fint inslagna! Blev glad av bara paketen ;)
    Kul att se vad du beställde sen! Min kamera är på rep. så hos mig blir det ingen klädvisning. Suck.

    Happy Valentin på dig :)

    SvaraRadera