tisdag 14 februari 2012



Glad Alla hjärtans dag!

Jag hoppas ni har haft en riktigt fin dag med lite extra kärlek!

Själv blev jag överraskad med ett frieri :D Bästa Alla hjärtans dag någonsin! Andreas hade fixat så fint, köpt blommor, dukat och stoppat en ring i mitt glas. När jag tillslut uppmärksammade den detaljen gick han ner på knä och frågade... vill du gifta dig med mig? JAA!

Så till helgen blir det seriös ringshopping, älskar min "sålänge"ring men åhh hur ska man kunna välja? Några tips?

Nu kommer snart min fästman hem, hihi. Måste ju bara testa att skriva det:) Jag är fruktansvärt, hopplöst och lite extra kär idag!

12 kommentarer:

  1. Åh vad roligt och härligt romantiskt!
    Grattis!

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt och härligt romantiskt!
    Grattis!

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Vilken gentleman. Tänk så mycket rolig planering ni har framför er. Ring, klänning, blommor. Minns själv hur roligt allt var och dagen D, fruktansvärt nervöst.

    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi, det dröjer nog ett tag tills vi kommer dit men ja, massa roligt väntar i framtiden:)

      Radera
  4. Grattis!! Så mysigt :) :) Du tittar på den som är finast, kolla priset efteråt! grattis återigen :) hur länge har ni varit tillsammans? var ni förlovade innan?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det var ett bra tips, det kör vi på! Till sommaren blir det 7 år, och nej.. jag har väntat och väntat;) Plötsligt händer det!

      Radera