lördag 4 februari 2012

Nya korta frisyren







Hej sköna lördag!

Vad fantastiskt det är med sovmorgon och go frukost! Jag gick faktiskt och lade mig efter frukosten och sov ett par timmar till, haha. Så skönt!

Jag glömde ju berätta att jag klippte mig också när jag var hemma förra helgen - KORT - alltså jättekort som i det kortaste jag haft någon gång:) Lite längre på ena sidan, lite kortare på andra. På bilderna har jag det nedåt men frisyren går ju ha uppåt, bakåt också, om ni fattar vad jag menar då, hehe. Vet inte vad det är men jag trivs inte i långt hår längre, det bara hänger där och är tråkigt, så nu är jag nöjd:) Provar mitt nya Hunky-linne på bilderna. Fyndat till halva priset, var ju tvungen att slå till för jag ha velat ha det sen första gången jag såg det!

Nu sitter jag här i soffan och tittar ut på det härliga vädret, men eftersom det envisas med att hålla sig runt -10 så håller jag mig inne idag faktiskt. Snart blir det våfflor, lite film på det, senare hemlagade hamburgare, sen kör vi väl en film till och massa smågodis!! Gött!

Kram och hoppas ni har en riktigt skön dag!

4 kommentarer:

  1. Min vackra flicka :)/mams

    SvaraRadera
  2. Snyggt!!! Roligt med nytt


    Ha en fin söndagskväll!
    Kramar från ett snöigt Halland

    SvaraRadera
  3. Modigt....och jättefint. Kul med förändring ibland.

    Hoppas veckan börjar bra!!!!!!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Så fiiin du blev! Själv håller jag på att spara ut mitt hår för jag saknar att kunna ha en fläta. Haha, konstiga idéer jag kan få för mig ibland.

    Hoppas att du känner dig lite bättre såhär efter helgen.

    KRAM!

    SvaraRadera