söndag 19 februari 2012

Skön söndag!



Ville bara kika in och säga att allt är bra med mig och önska er en riktigt skön söndag!

Vi ska åka iväg en sväng till mamma och pappa med vovvsarna här strax.

Tack för alla grattis förresten! I'm so happy! Jag svarade under kommentarerna men det kanske inte alla sett:) Igår kollade vi på ringar, som jag visste var det inte speciellt lätt.. Andreas provade typ 3 st sen hade han hittat den perfekta. Jag däremot provade alla som fanns och fick en chock när jag hittat den perfekta och frågade efter priset, GULP! Ska gå en gång till och testa så jag verkligen är säker, man ska ju trots allt leva med den hela livet:)

Ha nu en riktigt skön söndag! Kram!

3 kommentarer:

  1. Mys och fint med vita ranunkler! Det ska bli så kul att få se din (eller era) ringa som ni valt. Så spännande och kul! Är ni traditionella och ska gifta er inom ett år eller kommer det så småningom? En av mina bästa vänner här i huvudstaden förlovade dig i Januari så vi ser fram emot ett vinterbröllop nästa år! Enormt roligt!!

    Hoppas ni hade det mysigt hos ma och pa!

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Äsch, slå ut summan på alla år du ska bära den så blir det inte så farligt, hihi ;)

    Kramen

    SvaraRadera
  3. Hoho raring! Hur är det med dig? Hade du en bra helg? Saknar dina fina inlägg.

    KRAM!

    SvaraRadera