onsdag 29 februari 2012

En liten uppdatering och massa nyheter





Hej på er!

Det var ett tag sen hörrni, anledningen till att jag varit frånvarande är för att det hänt lite nytt i mitt liv. Jag har fått nytt jobb nämligen, i Jönköping! :D Så idag har jag varit och sagt upp vår fantastiska lägenhet, men det gör inte så mycket för jag hoppas det blir byebyetråkTranås for good snart! Det är bara den lilla detaljen att hitta nytt jobb till Andreas och någonstans att bo men jaja, det löser sig.. man måste våga eller hur? Jag har velat detta så himla länge nu så det är svårt att fatta att det är på gång att hända, att jag äntligen får flytta hem, får ett jobb att trivas på och massa massa mer glada saker:D

Underbara blombuketten ovan fick jag av mamma och pappa, som grattis:)

Och vi har beställt ringar nu också, så de ska vi nog hämta nästa helg! Lovar att visa då:)

2012 är mitt år, jag känner det!

Bortsett från att jag har någon form av influensa så jag var tvungen att gå hem från jobbet igår. Kan inte komma ihåg sist jag var så snorig, dessutom har jag ont i hela kroppen och munsår så det står härliga till. Skapligt fräsch jag känner mig! Men men, det går över tills jag gifter mig;)

KRAM!

3 kommentarer:

  1. Så underbart fina du!! GRATTIS! Jag är verkligen glad för din skull! :) Klart man måste våga, jobb till honom kommer ni garanterat hitta så småningom. Och boende, blir det hus nu?

    Blombuketten var otroligt fin! Blev sugen på att skaffa lite snittblommor men jag försöker hålla igen lite nu, rackarns studentbudget. Kanske blir en bukett till helgen i alla fall....

    Fy, det lät inge kul. Hoppas verkligen att du kryar på dig snart. KRAAAM!

    SvaraRadera
  2. vad roligt. grattis :) vad är det för jobb?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag kommer fortsätta jobba som marknadsassistent, alltså lite med marknadsföring och grafisk design:)

      Radera