lördag 3 mars 2012

En liten brevpress





God kväll!

Hoppas ni har en riktigt mysig lördag! Det har jag haft hittills, för i morse när jag var ute på första morgonrundan med Oscar kände jag att -ta mig tusan, jag mår bra nu. Jag är fortfarande väldigt torr i halsen och sexigt hes, munsåren syns men är snart ett minne blott. Skönt!

Jag har legat inne och läst min bok (Elsas värld, gillar Sofie Fahrmans böcker!) sen var vi ute en runda i skogen med båda vovvarna, lugnt tempo blev det så jag hann njuta av solstrålarna i ansiktet! Lite indiskt till middag och en stund med datorn i soffan. Nu ska jag strax sätta på lite kaffe och plocka fram kakan jag bakade igår Triple chocolate dream -en kladdkaka i tre lager med after eight. Muuuums! Sen myser vi nog ner oss i soffan och glor vi nog på lite serier, som vanligt:)

Annars är mina tankar lite all over the pleeejs, hehe.. jag vill ha HUS, NU! Känns onödigt att flytta till ännu en lägenhet när allt vi vill ha är hus men min största fundering är om man har råd, har man det eller behöver man vara miljonär?

Och det jag ville komma till är ju så klart att jag har införskaffat nya brevpressar från Day, detta är den ena, så himla fin och påminner om vad som är viktigt i livet:)

Skön lördagskväll! Kram!

4 kommentarer:

  1. Fina bilder. Vad mysigt med skogspromenad. :-)

    SvaraRadera
  2. Fina bilder och den där brevpressen är så himla snygg:)

    SvaraRadera
  3. Hello raring! Hur mår du nu? Frisk? Nästan en hel arbetsvecka har ju gått så imorgon är det happy friday!

    Inser att jag har varit lite dålig på att svara på kommentarer den senaste tiden. Du frågade ju om OM och Rabens när det kommer till miljö och så. Tyvärr har de ju inga miljömärkningar men jag har sett att Rabens har förknippats med bra klädval. De är ett mindre märke där designern åker runt och jobbar lokalt med de olika fabrikerna så helt avskilt massproducerat är det inte. De värnar åtminstone om arbetarna men jag vet inte om tygerna eller färgerna. Personligen tycker jag att Rabens känns bättre än både OM och Hunky Dory ur den aspekten.

    Vad har du för planer i helgen då? Du måste ju hålla oss uppdaterade när det gäller hus och så. Blir ju ruskigt nyfiken, såklart. ;)

    Stor kram!

    SvaraRadera