lördag 17 mars 2012

Ringen





Jag har hittat mina hatobjekt att fota, händer och ringar. Inte en bild i världen kan göra min fina ring rättvisa! För en vecka sedan hämtade vi ut våra förlovningsringar, vilken lycka! De är så himla fina, kan inte sluta titta på min:)

Seine heter den (från Schalins), som floden som flyter genom Paris ni vet:) Så nu har jag sagt att vi måste åka dit på förlovningsresa! Ringen är alltså en solitär med briljantslipad diamant på 0,5 carat med fyrklofattning, vilket gör att den känns lite mer fyrkantig fastän stenen är rund:) Skenan är i vitguld. Så himla nöjd!

Jaha ni, igår jobbade jag min sista dag på gamla jobbet så på måndag väntar nya utmaningar. Lite lagom nervöst! Jag kommer flytta hem till mamma och pappa med vovvarna tills vi hittar någon stans att bo och Andreas hittar jobb, men det är på gång. Vi har ju kvar lägenheten här till sista maj så det är ingen panik än (bara lite). Det löser sig!

Idag ska jag tvätta och packa allt som ska med till Jönköping imorgon, ahh, kan inte fatta att det är nu det händer:)

Önskar er en riktigt härlig lördag och helg!

7 kommentarer:

  1. Åååå så fin! Den passar dig! Hur har din första jobbvecka varit? Kul? Snart är det helg i alla fall och då får du lite tid att smälta alla intryck. Hoppas på en lite uppdatering då. :)

    Kram raring!

    SvaraRadera
  2. Kanonfin ring!!! Ser perfekt ut på ditt finger =)

    Kram Fia

    SvaraRadera
  3. Hördu raring, nu är det dags för en uppdatering! ;)

    SvaraRadera
  4. Tittar bara in för att säga att jag tycker du har en jättefin blogg. En riktigt bra inspirationskälla! :)

    SvaraRadera
  5. Har du slutat blogga? Var längesedan du skrev ju :(

    SvaraRadera
  6. Hallååå, jag saaaaknar ju dig!

    SvaraRadera
  7. Tack finaste du för din kommentar!! Fy så less jag blev på bloggen men jag måste såklart lära mig att inte värdera en sån kommentar högre än någon annan och då väger ju alla positiva över. Med råge!

    Ååååh! Jag vill se bilder!!!!! Det låter ju helt underbart! Så glad jag blir för er skull! Har mannen fått jobb och flyttat dit också?

    Bloggpepp blpggpepp bloggpepp till dig!!! ;)

    KRAM!

    SvaraRadera