torsdag 2 februari 2012

Mitt Buddha-halsband





Todeloo!

Allt känns lite lättare idag, skönt!
Imorgon är det fredag och jag tror ingen är gladare över det än jag;) Jag ska följa en fin väns råd och gå och handla både krispiga blommor och massa go mat efter jobbet imorgon och sen inleds myshelgen! Hyr nog lite roliga filmer också. Åhåå, mysig fredagskväll, sovmorgon, lördagsfrukost (efter en sväng till bageriet kanske) mm, lite våfflor och sen massa mys. Vad jag behöver detta!

Jag fick en fråga om mitt halsband och kom på att jag inte visat upp det officiellt här:) Det är min fina Buddha-amulett från Cloud 69, beställt genom Nordljus. Man väljer både amulett och färg på läderremmen. Smyckena görs av en svensk tjej som bor i Thailand. Såg att de var tillfälligt slut men det går nog bra att mejla och fråga om någon är intresserad. Jag älskar mitt, och tror så klart att det bringar mig lite inre ro lugn och lycka - att den ger mig styrka, harmoni och balans.

Kramar till er!

Ps. Anna, jag fyndade Day-kudden på Olgas hus. Tyvärr fanns det bara en men de har en massa annat fint och såvitt jag vet är butiken de enda i Jönköpingsområdet som har lite Day-grejer:)

1 kommentar: