onsdag 2 juni 2010

Sommar + Lov = Sommarlov!



Nu ni... nu har jag officiellt sommarlov och ännu bättre, snart min examen i grafisk design och kommunikation :D

I måndags lade vi fram vårt arbete, igår kompletterades rapporten och idag blev den äntligen klar och inskickad!

Jag kan inte förstå att tre hela år har gått sedan jag började på universitetet. Och med tanke att jag velat hoppa av många gånger för att det har varit jobbigt så är jag väldigt stolt över mig själv! Jag har lärt mig så mycket och dessutom är jag väldigt glad att jag träffat så fina vänner:)

Och lägligt nog kom sommaren idag också! Vi firade med glass i solen, så klart! Så nu är jag ledig på obestämd tid men förhoppningsvis finns drömjobbet runt hörnet!

Kram Charlotte

6 kommentarer:

  1. Grattis till dig! Vad duktig du har varit. Njut av sommaren. Jobb kommer alltid!

    Trevlig sommar!

    Maria

    SvaraRadera
  2. Wiiipiiiii!!!! GRATTIS! Det är stort att ta examen!!

    Hoppas nu att du kan njuta riktigt mycket av ledigheten samtidigt som jag håller tummarna för att drömjobbet dyker upp!

    Stor kram!

    SvaraRadera
  3. Kommentaren ovan var från mig....blir lite fel ibland när jag är inloggad på mailen. Då stämmer inte google-kontona.......

    KRAM!

    SvaraRadera
  4. Grattis till både examen och den fina bloggen :)

    Med vänlig hälsning
    //Frida
    "min värld"

    SvaraRadera
  5. Stort grattis till både inlämnar examensarbete och examen runthörnet1 Det är en rätt häftig känska trots allt, att allt är som ett oskrivet blad och man inte vet vilka äventyr framtiden ska ta med en på. Minns känslan själv... Lycka till med jobbsökandet! Fina bilder du bjuder på som vanligt. Fortsätter följa dig i sommar!

    / Amanda

    SvaraRadera
  6. Hurra för att vi är bäst :D:D puss puss puss!

    SvaraRadera