måndag 14 juni 2010

Rabarberpaj!



Och så var det måndag igen! Som sagt är jag helt förvirrad över veckodagarna men eftersom jag ändå är ledig spelar det ingen roll vilken dag det är! Eller jo, idag är det ju världens bästa måndag då jag ska gå och dansa senare. Det är näst sista gången för terminen vilket känns himla tråkigt men det är ju ett skäl att ge järnet:)

Helgen var riktigt lugn och skön med god mat och film. Vi slängde in en rabarberpaj i ugnen till efterrätt och den serveras bäst med Maxi's hemgjorda vaniljsås. Tror faktiskt aldrig att jag skulle kunna göra lika god själv:)

Hoppas ni har en lugn måndag! Har ni några roliga planer i veckan?

Kram Charlotte

2 kommentarer:

  1. Mums! Rabarberpaj!!! Så otroligt sugen jag blev på det nu. Vilken mysig helg ni verkar ha haft.

    Nja, dom är nog inte riktigt långhåriga men väldigt lurviga och galet söta! Ska lägga upp ett tillinlägg med fler bilder för jag tänkte se om det är någon som är intresserad. Dom måste ju hitta nya hem...

    Mjo, ska försöka fota mina fynd når det finns tid. Känns som om jag inte gör annat än sover hemma just nu.

    Ha en riktigt mysig kväll med dans. Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Vilket sammanträffande, jag gjorde också rabarberpaj idag. Men jag körde på vispad grädde till istället =)

    SvaraRadera