fredag 11 juni 2010

Färgglada rosor









Dessa underbara rosor fick jag av mina föräldrar när jag blev firad förra helgen! Ibland är det roligt med lite färg:)

Nu är det redan fredag igen och jag börjar tappa räkningen på dagarna, det blir ju lätt så när man är ledig. Det är så skönt att kunna ta dagen som den kommer och sova länge, bara för att man kan. Annars gör jag inte så mycket, försöker ta det lugnt och vila upp mig:)

För oss blir det en lugn och skön helg hemma. Vi ska bara ta det lugnt, läsa lite, grilla om det blir något uppehåll och kolla på en massa film:) Men först ska jag iväg till gymmet igen och dansa in helgen!

Nu vill jag veta vad ni ska hitta på?

Kram Charlotte

2 kommentarer:

  1. Åh vad fina! Gratulerar till examen, måste kännas helt underbart att äntligen vara klar. Är så himla nyfiken på hur boken blev. Kan du inte ge oss en liten tjuvtitt:)
    Min helg inleds med lite rosévin och pizza:) Imorn blir det fest och utgång på Palace i Norrköping, som efter helgen går i graven efter 44 år som nattklubb:(
    Ha en mysig helg! Kram från mig!

    SvaraRadera
  2. Vilka fina rosor.Härligt med en riktig färgklick.Grattis till examen .Vad skönt och underbart att vara färdig.Vi ska till Stockholm på dagen på tu man hand Älsklingen och jag,Sedan blir det studentuppvaktning på kvällen med mat och fest,Bara så härligt.Önskar dej en underbar helg.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera