tisdag 15 juni 2010

Ett hus på landet ...



... är vad jag drömmer om:) Vidsträckta ängar, åkrar, grönska, syrener och äppelträd och kanske en liten sjö!

Tid att drömma har jag mycket nu då jag åker på den ena åkomman efter den andra. Först var det munsåren som blommade upp och följdes av ryggont. Tack och lov hann jag behandla i tid så jag slapp ryggskott. Idag vaknade jag med en riktigt ond och svullen hals samt lite feberkänningar.

Sen jag flyttade hemifrån har jag lärt mig det värsta med att bli vuxen: det finns ingen mamma i närheten som pysslar om en när man är sjuk och man måste själv kravla sig till apoteket! Som tur är finns hon alltid tillgänglig på telefon:) Nu hoppas jag innerligt att min käre sambo köper med sig glass på vägen hem och tills dess bäddar jag ner mig i soffan med duntäcket och glor på lite serier!

Kram Charlotte

2 kommentarer: