fredag 18 juni 2010

Liljekonvaljer





Hej på er! Sist när jag var hemma så plockade mamma en bukett liljekonvaljer åt mig. Precis som syrener tycker jag de luktar helt underbart! Jag kommer ihåg när jag var mindre då vi alltid plockade dessa blommor i skogen hemma:) Nu börjar bloggen mer och mer likna en blomsterblogg men det blir väl så på sommaren, det händer inte så mycket mer spännande här hemma för tillfället.

Jag har fortfarande ont i halsen men febern är nu borta och det börjar bli lättare att svälja. Jag är mest sur att jag missar träningen den här veckan då jag kommer missa den nästa vecka också i och med att jag ska åka hemåt. Aldrig trodde väl jag att jag skulle bli sur över att inte få träna, haha:)

Lite lätt städning ska jag väl klara av och sen är det dags för fredagsmys! Ikväll ska vi grilla hemgjorda hamburgare i ciabatta, med coleslaw, mums!

Vad gör ni ikväll?

Kram Charlotte

1 kommentar:

  1. Jo det är lite galet här nu måste jag erkänna! Men ganska kul ändå!

    Så vackert med liljekonvaljer. De doftar ju så underbart!! Gillar att du visar mycke blommor, blomstertokig som jag är :)

    Stackare som är sjuk. Lät inte kul alls. Skickar stora kryapådig-kramar

    SvaraRadera