lördag 12 juni 2010

Äppelblom







Dessa bilder tog jag ute på landet förra helgen hemma i Småland. Äppelblom och blå himmel, det är vackert det:) Nu undrar jag var sommaren och solen tagit vägen? Här blåser det storm idag och jag har ingen lust att gå ut alls! Jag tror jag lägger mig i soffan och läser lite istället!

Förhoppningsvis avtar blåsten lite senare så vi kan grilla. Hemgjorda hamburgare i ciabatta eller hemgjord potatissallad på färskpotatis och rädisor med tillbehör, det är frågan det!

Hoppas ni har en riktigt skön lördag!

Kram Charlotte

1 kommentar:

  1. Åh, äppelblom är ju så vackert! Ja, vart sommaren tog vägen kan man fråga sig. Men idag lyser solen lite över Norrköping iaf, även om det råder full storm utanför.
    Cupecakestavlan är faktiskt inte från Drömgården utan från Casanova. Men när du säger det minns jag att jag sett en sådan där.
    Hoppas maten smakade igår:)
    Kram Johanna

    SvaraRadera