måndag 7 juni 2010

Firarhelgen!

















Vilken underbar helg jag har haft och vilken överraskning jag fick i fredags när vi kom hem! Mamma hade fixat med björkris, ballonger, ett fint dukat bord och grillat. Det var jag inte beredd på men nu känns det att jag tagit examen:) Dessutom bjöds det på tårta och jag fick blommor och såå fina presenter! TACK!

Lördagen spenderades med firande av en nybliven 50-åring långt ut på landet. Mormor var med, det bjöds på tårta - igen, jag blev firad - igen (TACK), och hundarna badade i en liten sjö. Det var ju kanonväder så mina röda axlar gör lagom ont nu, aj!

Nu är jag tillbaka i ett regnigt Linköping men det gör inte så mycket för snart är det dags att göra den här måndagen till världens bästa med ett danspass!

Hoppas ni har en riktigt bra måndag! Ni kanske har lite bättre väder?

Kram Charlotte

3 kommentarer:

  1. Åh så vackra bilder! Sommarkänslor! Btw, jag ä l s k a r den där salladsskålen!!!

    Härligt att bli firad och det var du ju värd!! Det är stort att ta examen! Trist om det regnar hos er, här lyser solen just nu men har för mig att jag läste att det skulle bli mulet senare.....

    Jo han ska jobba där hela sommaren. :( Galet tråkigt. Men har jobbar ju skift så det innebär att han kan vara ledig ganska mycket. Han kommer nog ner minst en vecka och jag åker upp ett par ggr så de ska nog bli bra.

    Danspass låter härligt! Själv ska jag ut och springa ikväll med en vän. Hon är riktigt duktig på löpning så hon lägger upp träningspassen åt mig. Idag är det tydligen spänst-pass på schemat. Jag som fortfarande knappt kan röra mig efter träningspasset i förrgår........

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Lite dålig uppdatering här nu tycker jag ;)

    Kika gärna in hos mig och kolla senaste inredningen.. Är så nöjd!

    Hade bra!
    /Maria

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Jo den röda smakar likadant men jag tycker att den är så vacker! Mamma har gröna som jag ska få, det är ju en sån användbar krydda!

    Jo jag håller också tummarna för att det blir bra med fynd i helgen. Dessutom ska det handlas (och fikas) på Saltå kvarn!! Hur ser din helg ut?

    Stor kram!

    SvaraRadera