söndag 20 juni 2010

Kärlek och jordgubbar











Vi spenderade en stor del av dagen framför tvn igår. Jag tycker bröllopet var helt fantastiskt! Inte för att jag är världens största monarkist och jag hade ingen aning om att jag skulle sitta bänkad men Victoria och Daniel verkar så kära och dessutom var det såå roligt att se alla fina klänningar:) Tittade ni?

Vi bunkrade upp med jordgubbar och vispad grädde. Franz är helt tokig i vispgrädde och så fort elvispen går i gång sitter han troget nedanför och väntar på att få slicka vispen. Det resulterar i en väldigt nöjd mops med grädde i hela mustaschen:)

Nu blir det lite fika och sen dags för promenad. Halsen är bra igen så imorgon hoppas jag att jag kan vara tillbaka på gymmet också:)

Hoppas ni har en härlig söndag! Kram Charlotte

2 kommentarer:

  1. Hejsan!

    Skönt att du känner dig bättre! Ta det lugnt på gymmet bara!=)
    Ja, vi var på Cypern för tio år sedan också!=)

    På hösten var vi där den gången!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Hej, va roligt att du hittade mig igen :-) det är så länge sedan jag bloggade ordentligt att jag liksom tappat både läsare och bloggar jag en gång läste.. Minns inte ens vad min lösenordsskyddade blogg hette! :-S vet ju att jag hade en..men det är så längesedan.. haha
    Vilka fina bilder du tar! :-) Tack, är så glad att jag kom in och att jag äntligen får göra vad jag vill i mitt liv :-) Kram

    SvaraRadera