lördag 29 maj 2010

Baka baka till liten bakbok





Hej! Nu har jag varit lite osynlig igen men jag är ju inne på slutspurten och igår var det examensevent som gällde. Så idag är jag trött:)

Jag tänkte fortsätta visa loppisfynden som gjordes sist jag var hemma, del två av tre närmare bestämt. Min mamma har verkligen begåvats med fyndögat, haha. Titta bara vad hon hittade: en jättefin gammal sprits och två underbara gammeldags sporrar (för 1 kr styck!!). Dessa kommer användas i bakningen till bakboken.

För idag eller imorgon ska det bakas. Vi måste ju ha ett litet utdrag ur boken att visa på presentationen på måndag! Så det blir ingen riktigt helg för mig, men snart snart är jag ledig på obestämd tid!

Hoppas dock att ni har en riktigt fin helg! Kram Charlotte

1 kommentar:

  1. Hej!

    Fina fynd! Längtar tills jag och mamma ska ta en riktigt loppisrunda i se sörmlänska trakterna! Hoppas att helgen varit bra även om jag förstår att det blev en hel del fix med boken och bakande.

    Håller tummarna idag, det kommer gå super! När du läser detta har du nog förmodligen SOMMARLOV!!!!!!!!!!! Grattis!!!!!!!!!!

    Kramar!

    SvaraRadera