söndag 23 maj 2010

Mellan hägg och syren







Denna underbara buske! Det är svårt att bara säga att man har en favoritblomma när det finns så himla många lika fina, men syren, det måste ändå vara min absoluta favorit! I alla fall just nu:)

Färgen som skiftar från rosalila till blålila är fantastisk, för att inte tala om doften!

Nu får gärna tiden stanna, eller nej, jag önskar att maj går på repeat om och om och om igen ... fast å andra sidan skulle det ju inte bli lika speciellt då, men dubbelt så lång skulle månaden kunna vara tycker jag!

Hoppas ni har en skön söndag! Nu ska jag pilla lite med bakboken:)

Kram Charlotte

2 kommentarer:

  1. Ja men visst var dom fina! Jag föll direkt men nu sitter jag och fundera över om jag borde tagit dem i svart...Jo, jag måste också ta och söka lite mer jobb. Har två veckor då jag ska vara barnvakt och så den MYCKET välkomna skatteåterbäringen så jag klarar skor på fötterna men nå mycket mer blir det kanske inte.....:P

    Plugget har verkligen inte funkat idag. Verkar ha förlagt min motivation och hittar det bara inte! Tentan skrivs på onsdag och sen är det ett par dagar med kompletteringar och finslipa på kandidatarbetet, men sen!!!! Ojoj, förstår att det är är nervöst!! Vad innebär framläggning? Ska ni presentera arbetet muntligt? Det kommer garanterat att gå super!

    Jag älskar också syrén! De doftar så ljuvligt! Synd bara att de inte står sig så länge när man tar in dem...

    Hoppas du haft en riktigt fin helg! Kramar!

    SvaraRadera
  2. Kolla gärna in och tyck till om mitt senaste verk :) Hade bra!
    Mvh Maria

    SvaraRadera