fredag 7 maj 2010

Happy!







Dessa helt underbara liljor fick jag av mannen för nästan en vecka sedan och de är fortfarande lika fina!

Idag är jag glad och lycklig i hjärtat för att:
  • Det är maj och jag har kommit fram till att det måste vara den bästa månaden på hela året. Det är så vackert nu och dessutom ligger hela härliga sommaren framför oss:)
  • Jag visst blev ledig idag och fick en härlig lång sovmorgon, samt att jag kan skrota runt hela dagen och hinna läsa ikapp alla magasin som återigen ligger på hög
  • Jag äntligen får åka hem till min familj som jag saknat så, och fira min lillasyster som fyller 20 med grillfest. Grattis Johanna!
  • (Dessutom blir jag varm i mopsmammahjärtat när jag vet hur glad Franz kommer bli!)
  • Imorgon blir det säsongens första loppisrunda med mamma. Hoppas på många fynd!
Önskar er en riktigt fin helg! Dåligt väder eller inte, passa på att njut:)

Kram Charlotte

2 kommentarer:

  1. Låter härligt! Vist är det härligt när man kan åka hem till föräldrarna på landet och låta mopsen springa runt i trädgården alldeles fritt. Jag kan börja gråta när Gösta kommer hem till mamma och pappa i Skåne och står i en rabatt och gräver. Skulle så gärna vilja att han fick ha det så alltid. Fast mopsar trivs nog bara de får massor av kärlek och mat då förståss ;O)

    Trevlig helg!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Åh jag håller med! Maj måste vara dem bästa månaden på hela året! Älskar att de hur världen förvandlas och blir grön.

    Jo men när du säger det så mins jag ju att det vi ar avhandlat granitkorgen tidigare! ;)

    Åh, de där arkitektborden är ju jättefina!och du, vilka underbara blommor du fått! Han är snäll din hemmaman. :)

    Hoppas på att få se en massa bilder på helgens fynd nu! ;) Håller tummarna för att ni fyndade en hel del. På torsdag ska vi åka ut till mamma på gården och då kanske det blir någon loppis för oss med. :)

    Hoppas du hade en riktigt fin helg hemma med familjen. Kram kram

    SvaraRadera