söndag 9 maj 2010

Helgen i Småland





Vi har haft en jättefin helg hemma i de Småländska skogarna. Härligast var ju såklart att få träffa familjen och se Franz alldeles lycklig:) I fredags grillade vi och firade min syster med paket och tårta. På lördagen var det dags för loppis och jag fyndade lite fina småsaker, ni ska få se:) Sen har mamma hjälpt mig med alla recept till bakboken, så nu är innehållet nästan klart!

Idag innan vi åkte hem hann jag plocka med mig lite vitsippor hem, det är jättevackert med havet av sippor i skogen runt tomten hemma!

Nu är det dags för sen söndagsmiddag men först ska toningen sköljas ur håret! Vad sägs om gyllene pärlemorbrun? Det låter väl något det va? :)

Hoppas ni har en fin söndagskväll! Kram Charlotte

1 kommentar:

  1. Tack fina du! Hihi :) Men kan lova att pannkakorna var en riktigt hit! :) Jag har en Canon EOS 1000D men den medföljande 18-55mm objektivet. Sen brukar jag alltid leka lite med bilderna i iphoto. :)

    Men då har ni kanske några roliga veckor med en massa bak framför er!? Hoppas ni har en diskmaskin! :)

    Nu ska vi bege oss in mot stan för födelsedagsmiddag! Ha en fin kväll! KRAM

    SvaraRadera