onsdag 19 maj 2010

Blueberry cheesecake



Idag åker sista biten av cheesecaken ner, det blev ingen liten kaka kan jag lova, nu har vi ätit på den sen i lördags:) Kanske borde lära mig att man kan göra en halv sats också! Hur som helst så var den hur god som helst!! Nästa gång ska jag byta ut blåbären med jordgubbar, tror det kan bli riktigt somrigt och gott!

Det går framåt med boken. Idag har vi bestämt det underbara färgschemat och teckensnitten är så gott som färdiga. Kul!

Och jag är så trött den här veckan, beror nog på det kvalmiga vädret. Så nu ska jag placera mig i soffan, synd bara att vi har tvätten, blä!

Kram Charlotte

3 kommentarer:

  1. Tack, hihi! Jag är också väldigt förtjust i paj speciellt paj med fetaost. Mums! På tal om mums, den där cheesecaken är ju heeeeelt fantastisk!! Älskar den! Men håller med om att den är väldigt mäktig. Har också funderat på att göra halv sats någon gång men har ingen bra form för det.....

    Du är ju duktig du med träningen! Jag ska faktiskt ta och säga upp mitt gymkort, det känns så onödigt för jag är aldrig där. Jag satsar ju på löpningen nu, har tjejmilen som mål i höst! :)

    Nu ska jag dricka upp mitt thé, varva ner och sen hoppa i säng. Period tentaplugg drar igång imorgon......suck.....

    Ha en riktigt fin kväll och helg! KRAM

    SvaraRadera
  2. Så fint med stora bilder i högerkanten! Måste ta och fixa lite med bloggen när tid ges, just nu är det tentaplugg för hela slanten...host...nja, okej inte riktigt. :P

    Jasså, planerar ni att flytta? Blir det till småland då?

    KRAM!

    SvaraRadera
  3. Mmm så smaskigt det där ser ut..
    Jag håller också på en receptbok, det är jätte kul! Men min blir hemmagjord, det är lite charmigt. Säger till när den är klar så får du kika in hos mig (förhoppningsvis dennna vecka). Hade bra!
    Kram MAria

    SvaraRadera