söndag 2 oktober 2011

Franz och Neo - Mops och Fralla





Titta på de här två godingarna här uppe, Franz och så Neo - fränaste frallan!! Mamma var lite hundvakt i helgen och vi kunde ju inte vara mer än glada för vi vill ju så gärna ha en liten Frall-kompis till Franz:) Det får bli när vi flyttar till landet!

Förutom att busa med vovvarna ute i solen har vi som sagt firat pappa lite och haft det allmänt bra.

Jag är så stolt över lille Franzen som åkt både buss och tåg för första gången (inlämnad bil) utan problem. Så himla duktig! Nu sover han gott i korgen här jämte mig ska ni veta. Tur att jag har den lille för min A har åkt iväg på jobb så annars är jag själv hela veckan, buhuu!

Hoppas ni har en fin söndagskväll. Perfekt att Sex and the city precis börjat! Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar