lördag 8 oktober 2011

Lazy Saturday



Hallå hallå! Här inne var det tyst. Vad har ni för er? Jag gör bara det vanliga: jobbar, äter, sover.. ja ni vet. Tråk!

Kände att jag behövde vara hemma och göra i-n-g-e-n-t-i-n-g idag så så fick det bli! Sovmorgon, lång frukost, sova lite till i soffan, äta lite choklad, måla naglarna, titta på gamla avsnitt av Buffy:)

Nu har vi precis beställt pizza (som jag inte har ätit på flera år, om någon dag så idag jäklar!) och ikväll blir det film, Bridesmaids (mitt val) :)

Hoppas ni har en riktigt skön lördag! Kram!

2 kommentarer:

  1. Sköööönt med lazy saturday! Jag är inte riktigt tillbaka än efter mina sjukdagar så det blir lugnt och skönt ikväll här med. Har till och med unnat mig en lite godispåse och dumplings. Mums.

    Den där chokladen smakade vi i veckan. Jag fullkomligen älskar fransk nougat men jag måste säga att jag inte blev så förtjust i just den där. Tyckte den smakade för lite och inte var seg nog. Trist.

    Jag köpte ett baslack från OPI i veckan och la på nu. Ska bli spännande att se hur länge det sitter med det som bas.

    Ha nu en riktigt mysig kväll!
    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Åh, vad härligt det låter med en riktig slappardag. Sovmorgon känns som ett minne blott. Här är man uppe fem, halv sex, och det efter två nattamningar, wihoo;)
    Den där chokladen måste jag bara prova. har suktat efter den ett tag nu:)
    Kram!

    SvaraRadera