lördag 22 oktober 2011

Min kreativa hörna













Hej ni! Äntligen löööööööördag, wihoo! Hur har ni det?

Jag är inne i en riktigt pysselperiod jag. Har äntligen målat undersidan på mitt fantastiska väggskåp och sedan var det mycket roligare att fixa i ordning i min kreativa lilla hörna i vardagsrummet.

Washi-tejpen är ny, likaså fina randiga muggen och finaste pennorna, från Tine-K. Tejpen ska jag hitta på något kreativt med tänkte jag, kanske framkalla lite foton och tejpa upp?

Nähä, nu ska jag surfa runt för lite inspiration, innan det blir lördagsmiddag och mera mys! Kram!

2 kommentarer:

  1. Åhh så fint du har det! Älskar ditt skrivbord, önskar att vi hade haft plats för ett... Så fina washi du hittade, blev rysligt sugen på det där ljusa färgerna jag med! Och så fiiiina vitingar som ligger där också ;)

    Hoppas du får en riktigt riktigt mysig kväll!!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Underbart fint!!! Så många tejpar du har....Kram Johanna

    SvaraRadera