måndag 31 oktober 2011

Vintertid



Hej födelsedagsveckan! Japp, på torsdag blir jag ett år äldre. Jag har önskat mig nudellåda med jordnötssås och budapestbakelse, är man matgalning så är man (har alltid fått önska mig mat under uppväxten så nu önskar jag mig av Andreas också:) I alla fall, med anledning av detta var jag och beställde lite tårta idag för på lördag ska jag ha födelsedagsfrukost. Ni vet massa lyxiga frukostgrejer och så tårta som avslutning på det hela. Fastnade för en med päronsylt och vit choklad, mmmm! Sen ska vi åka med hem till Jönköping. Det här blir en bra vecka!

Men satan i gatan vad mörkt det var när man gick hem från jobbet då, vilken skillnad!! Kvart i fem och det var kolsvart, blä! Vår nya klocka är fin i alla fall, tog äntligen tag i ett köp då jag gått och sneglat i en mindre oändlighet. Den gör sig så bra där i matsalen.

Nähä, dags för sängen. Jag brottas med en envis förkylning som varken vill bryta ut ordentligt eller försvinna så nu skippar jag träning, tar det lugnt och sover ordentligt!

Vad har ni för planer för veckan? Kram!

2 kommentarer:

  1. Åh gulle Franz där under också. Riktigt snygg blev det med klockan och bordet! Gjorde mig sugen på att ta tag och målat vårt. Hoppas fortfarande på att snubbla över några fina vita Carl malmsten pinnstolar för nån tjuga men det går lite segt...

    Det var så himla roligt för jag har blivit så förtjust i den där OM tunikan!! Såg den på bild för nån veckan sen och har letat efter den men bestämde mig för att avvakta. Jag gillar dock den i vitt, inte så oväntat kanske. ;) Kul att du äntligen fick hem rätt! Mammor är bra att ha. ;)

    Det låter som du har en riktigt härlig vecka framför dig. Och födelsedag, wipiii!

    Stor kram till dig!!

    SvaraRadera
  2. HURRA HURRA!! Grattis på födelsedagen! Hoppas att den börjat riktigt bra och fortsätter i samma spår. :)

    Jag tycker att mössan är jättemjuk och inte alls stickig. Över förväntan faktiskt! Om du bestämmer dig för att köpa den så kolla på lite olika ställen för jag har sett en massa olika pris, allt från 499 till 699. Här finns det iaf några;

    http://www.meinto.se/p-17488-c-n-m-ssa-brown

    Ha nu en riktigt fin dag och en fortsatt fin vecka! Själva beger vi oss ut till gården. Mys!

    KRAM

    SvaraRadera