söndag 9 oktober 2011

Ny lampa i köket



Hello såhär på söndagskvällen! Har ni haft en mysig helg? Det har jag! igår gjorde jag som sagt ingenting och idag har jag varit på utflykt till hemstaden för att besöka det stora varuhuset och sedan en ganska nybliven mamma med bebis:)

Förra gången vi var på IKEA sprang jag på denna lampa som blev perfekt över "köksön". Tycker den ser rätt liten ut på bilden men i verkligheten är den stoooooor! Och det kan jag ju säga behövs i denna lägenhet där allt behöver vara överdimensionerat för att inte försvinna:)

Idag kom jag hem med en stooooor väggklocka jag velat ha länge nu samt en finfin kruka och en orkidé. Samt en finfin tunika min snälla mamma shoppat åt mig i Stockholm (då den är helslut överallt och jag som trodde jag skulle få den då jag klickat hem den men fick helt annan tröja - helt annan historia vi tar en annan gång) :)

Så jag återkommer med bilder på både klocka, kruka med orkidé och ny tunika:)

Kram på er och hoppas ni år en fin start på veckan!

2 kommentarer:

  1. kan du tänka dig starta eget?

    SvaraRadera
  2. Godkväll fröken!

    Hur har du det?? Äntligen helg, eller hur!? Tyvärr är det tentaperiod för mig så det blir rysligt mycket plugg men sånt får man ta. :)

    Jag väntar med spänning på bilderna på dina shoppingfynd och tunikan (hunky?)! Jag har gjort en hel del traderafynd de senaste månaderna kanske får lägga upp lite bilder på dem...hmm..

    Hoppas du har en riktigt mysig fredagskväll!
    STOR KRAM!!

    SvaraRadera