onsdag 26 oktober 2011

Svartvitt bord







Hej hej så här på onsdagskvällen! Mer än halva veckan gjord, wihooo! Till helgen väntar kräftskiva i Linköping, något att se fram emot:) Bara förkylningen min vill släppa någon gång, tror detta är tredje veckan med halsont och snorighet, blä!

Jag har ju målat om min lilla köksö, i svart och vitt, vad annars? :) Inspiration fick jag från Alvhem där ett nästan identiskt bord användes som skrivbord. Jag är mycket nöjd!

Nu ska jag fixa med lite foton som jag ska framkalla så jag kan få användning för all min washi:)

Vi hörs! Hej hej!

4 kommentarer:

  1. Hei!! Så fin blogg du har! Akkurat oppdaget den! :) Kan jeg spørre hvor du har fått tak i Andy Warhol bildet all is pretty??? Ha en fortsatt fin dag! :) Klem Siv

    SvaraRadera
  2. Hej Siv! Tack så mycket:) Planschen har en fin vän köpt åt mig (på Moderna museet i Stockholm om jag inte minns fel) Kram Charlotte

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Köksön blev ju jättefin.
    Jag målade mina köksmöbler i svart och vitt och blev jättenöjd ;)
    Förut har jag ju bara målat allt i vitt men nu gillar jag att blanda in lite mörkare färger ;)

    Ha en fin helg!!

    Linda

    SvaraRadera
  4. Hejsan,
    kul att fixa till en köksö! Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot.
    Maila mig på vendelabyggla@gmail.com så berättar jag mer!
    /Vendela

    SvaraRadera