lördag 15 oktober 2011

Saturday Brunch







Hej på er! Somnade framför (skit)idol i soffan igårkväll så idag vaknade jag pigg redan kl 8, åh härliga lördag!! Hoppade in i duschen och sedan blev det en promenad till affären för att inhandla diverse godsaker till lördagsbrunchen. Nybakade frallor, gott kaffe, smoothie, yoghurt, cheddarost, brie, creme bonjour gräslök (min nya hang-up) skinka, ishavsröra, lite grönsaker och som avslut på det hela - wienerbröd. Mums!

Sedan kom jag på att jag ville ägna dagen åt lite målande så det blev en tur till färgaffären och tillbaka. Nu är jag igång och målar klart undersidan av ett skåp och målar om lilla bordet i köket som fungerar om köksö. Det lär ta hela dagen imorgon med, minst, innan jag är färdig men sen vill ni se resultatet va? Har ju lite annat jag vill visa med!

Återkommer imorgon! Nu blir det chokladkaka i soffan framför en nya bra serie vi hittat. Älskar verkligen helgen!! Hoppas ni har en fin en! Kram!

5 kommentarer:

  1. Unika & handgjorda smycken, graverade namnsmycken, bola, herrsmycken, barn&dop smycken mm! Kika gärna in i vår smyckesblogg och inspireras! :)

    Mvh Charlotte & Ami

    SvaraRadera
  2. Så härligt det ser ut på bordet...Njut av kakan. Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. åh va gott det såg ut ! ha en bra dag och kram på dig !

    SvaraRadera
  4. Men jösses sååå gott det ser ut!! Kan tänka mig att det var det också =)
    Så såg icke min frukost ut =(( den är inte ens värd att komma med på bild haha =)
    Har bloppis inne hos mig nu, väskor och plånböcker =)

    Kram FIa

    SvaraRadera
  5. Och jag som tyckte det var lyxigt att äta toast med skinka, tomat och ost till frukost idag... :) hoppas allt är bra med dig och att vi kan ses snart! Kramar

    SvaraRadera