fredag 30 september 2011

Sol och nya kläder!







Hej på er! Hur har ni det? Jag har det fint jag, idag har jag varit ute på lite äventyr och sedan landat hemma på landet:) Vad hände med vädret? Värsta sommarvärmen..så himla skönt och vackert med solen och den blå himlen mot alla färgglada löv!

Förra helgen köpte jag något jag velat ha länge.. finaste byxorna från Mos Mosh, sitter som en smäck. Love them! Finaste koftan från Hunky har jag också suktat efter länge och när jag äntligen beställt den fick jag meddelande om att den var slut.. ni vet hur man blir då, man måste ju bara ha den ännu mer (gärna på en gång) så med hjälp av mamma och syster hittades en, lucky me! Fantastisk blågrå färg och så skön kvalitet!

Mycket nytt blev det i detta inlägg:) Nagellacket måste ju matcha. I brake for manicures från OPI som är mörkt, nästan svart och skiftar i en mörkt lila, nästan brun färg.

Vad hittar ni på i helgen? Imorgon blir det sovmorgon och så fyller pappa år så det blir brakfrukost har jag hört. Sen ska vi ha lite kräftskiva på kvällen. Bra helg!!

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Men hello!!!

    Men ja, eller nää, tror mitt nagellack hette "Honk if you like OPI" eller liknande. Men det var rackarns likt! Tror jag letade något i din nyans egentligen men detta var det enda som Åhléns hade kvar...Men du, baslack? Är det nått sånt jag ska ha för att det ska sitta längre? Måste definitivt prova det!

    Åhhhh, den där koftan var ju helt galet snygg! Jag har sneglat lite på den modellen. Gillar du den? Färgen var heeeelt underbar. Ska spana efter den på tradera tror jag. ;)

    Blev nyfiken, vad har du varit på för äventyr?

    Stor kram till fina du!

    SvaraRadera