torsdag 8 september 2011

2 veckor senare



Heeeej på er! Såhär 2 veckor sedan senaste inlägget. Jag har bråkat med min dator och äntligen fått över ALLA 8 tusen bilder från de senaste 5 åren till en extern hårddisk:P

Bilden ovan är tagen för knappt 2 veckor sedan, lördag morgon och vi är på väg till JKPG och frisören (nu har jag kort och bruuuunt fint hår igen) Kvällen innan var vi ute och åt supermysig italiensk födelsedagsmiddag och firade Andreas. Helgen efter hade vi kalas för båda våra familjer. Nu har jag jobbat ännu en vecka och plötsligt är vi framme vid dagen idag:) Snabb update där!

Har ju massa nytt att visa, vad sägs om nya krukor och höstplantering på balkongen? Skapligt nöjd med den:)

Tjoho, nu ska jag landa i soffan en stund och sen sova så det blir fredag någon gång. Fy farao vad skönt det ska bli med helg!!

Hur har ni det? Kram!

1 kommentar:

  1. Bara fint, lite stressigt bara;) Åhh jag älskar Mopsar, nån gång ska jag oxå ha en.....Får man se en bild, på nya frisyren tro? Kram Johanna

    SvaraRadera