onsdag 14 september 2011

Höstplantering









Godkväll i stugorna!

Nu så har ni fått se min lilla höstplantering på balkongen, så vad tycks? Jag blev faktiskt jättenöjd. Älskar älskar krukorna från Tine K, de har jag velat ha sedan i våras och nu så är de äntligen mina (våra). Ett 13-kilos gigantiskt paket släpade jag hem själv i regnet, haha.

Hade riktiga problem med att välja blommor, det krävdes två vändor till blomsterbutiken innan jag till slut bestämde mig, genom att ha en färdig skiss med mig och sedan helt enkelt plocka ihop lite efter känsla. Det gick ju det med:)

Imorgon är det dags att gå tillbaka till jobbet tror jag (får se hur det känns när jag vaknar). Det kommer nog gå lite segt men men, snart är det helg och då kan jag vila mer!

Fin kväll! Kram!

3 kommentarer:

  1. Jättesnyggt! Fin färgharmoni. Sucktar också efter Tine K krukorna, nu ännu mera ;) //Emelie

    SvaraRadera
  2. WOW! Toksnyggt! Älskar de där krukorna och känner ett intensivt ha-begär. Tyvärr har vi ingen bra stans att ha dem nu men då är det ju desto bättre att du har dem så jag kan få njuta av dem på dina bilder. :) Blir också sugen på att städa upp på balkongen och göra lite höstfint. Det är kaos där nu eftersom alla mina krukor och lådor från den förra (betydligt större) balkongen har trängts där hela sommaren.

    Yes, det är burken från Granit. Jag har också stått och hållit i den måååånga gånger men för några veckor sedan slog jag till. Den är jättefin! Nä, ingen svamp går ner här. Huvva. Tycker alla smakar lite likadant och det är inte en angenäm smak. Dock skulle jag väldigt väldigt gärna tycka om svamp, det är ju så lyxigt att kunna gå ut och plocka.

    Hur mår du idag? På jobbet och härjar eller hemma och kurerar dig?

    STOR KRAM!

    SvaraRadera
  3. Såååå snygga krukor, förstår att du är nöjd =) jättefint arr med blommorna, vill haa!!!
    Har en utmaning till dig på min blogg =)

    Kram Fia

    SvaraRadera