söndag 18 september 2011

Kladdkaka



Hej gråa och lite regniga men ack så sköna slappesöndag!

Igår bakade jag kladdkaka till kaffet. Serveras bäst med massor utav fluffig vispad grädde och färska bär, så som hallon och blåbär! Och det bästa av allt? Det finns en stor bit kvar som väntar på oss i kylen:)

Vi har hunnit med veckans storhandling och jag slank in på Åhléns och köpte mer nagellack:) Nu har jag legat i soffan och surfat runt ett tag, tänkte dock byta bort datorn mot tidningar: skvallerblaska och senaste Lantliv. Sedan blir det lasagne till middag - möms! Struntade helt sonika i spinningen, det får bli en annan dag!

Hoppas ni har en riktigt skön söndag! Vi hörs!

3 kommentarer:

  1. Mums, gott med kladdkaka!!

    Jag beställde mina härifrån, http://www.cutetape.com/. Tyckte det funkade bra och de hade ett ganska stort utbud. Hoppas det kan vara till hjälp!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Åh vilken härlig kladdkaka! Jag älskar nagellack såhär års. Det är så kul att köpa nytt och måla om naglarna lite då och då. Jag känner mig roligare och fräschare. Ditt e fint!

    SvaraRadera
  3. Hittade du dig någon tejp raring?

    SvaraRadera