torsdag 15 september 2011

Utmanad!



På bild: Underbara cremefärgade rosor sambon fick av sin snälla flickvän på födelsedagen:)

God kväll! (snart natt och god natt)

Jag har fått min första utmaning, av Fia, wihoo. Känner mig utvald och tänkte att det kunde vara kul att svara på frågorna:) Så here we go:

1. Varför började du blogga?

Älskar bloggar och har läst flera sedan bloggbegynnelsernas tid. Det är fantastiskt vilken inspiration de ger och så älskar jag ju att fota, redigera bilder, skriva och ha ett forum för mitt inredningsintresse.

2. Vilka bloggar följer du?

Massor! Mest inrednings- men även livsstils- och modebloggar. Favoriterna hittar ni i min blogglista här till höger.

3. Favoritfärger?

Inredning: Vitt och svart. Lite grått. Gröna växter, vita blommor:)
Mode: Denim, marin, svart, vitt, grått, creme, puder, ljus armégrön...

4. Favoritfilm?

Har ingen särskild med P.S I love you är fantastiskt fin:)

5. Vilket land/länder drömmer du om att besöka och varför?

Allt jag inte sett (och det är inte mycket) ..nästan. Italien, Frankrike, England, Spanien, USA, massa mer Grekiska öar, Norge, mera Danmark (så klart!) and the list goes on.. Varför? Har inget bra svar på det, snarare varför inte?

That was it! Gör en fegis och säger att vill du göra den så bara kör! :)

Nu ska jag sova så jag orkar med allt jag måste klara av på jobbet under bara en dag. Men det är ju Freeeeedag! F-A-N-T-A-S-T-I-C!

Vi hörs! Kram!

2 kommentarer:

  1. Hej
    Vet inte om mitt svar ens kom fram igår=( försöker igen =)
    Jo jackan älskar jag !! Jag har stl 2 på den, har också 2 på övriga OM plagg. Normal i storleken skulle jag säga.
    Den går ned på mig strax nedanför skinkorna. Bandet i midjan sitter på mig i midjan och INTE vid bysten.
    Rymlig vid halsen, så man inte får dragkedjan i halsen.
    Såg att TinTinStyle har den nu för 1900:- =)
    Du kommer inte att ångra dig =))
    Kram Fia

    SvaraRadera
  2. Så kul att få läsa;) Kram Johanna

    SvaraRadera