lördag 17 september 2011

Rose dust







Hej lördag! Efter sovmorgon, helgfrukost och promenad i solen är jag redo för seriöst slappande ett tag. Sen ska vi ta med Franz till skogen lite senare, fixa nån god middag+efterrätt och glo på film (har en påse ostbågar som väntar på mig också, mmm... )

Jag har målat naglarna med Rose dust från Mavala (nr 164) Underbar nyans med pyttelite glitter i, dessutom blir det finast med bara ett lager - Perfekt! Det har kommit fler fina höstfärger från Mavala såg jag, bland annat en som heter Khaki vintage, måste ha!! Om ni inte visste det så ÄLSKAR jag nagellack, perfekt liten sak att unna sig:)

Önskar er en fin lördag! Kram!

4 kommentarer:

  1. Snyggt!! Precis i min smak det där, kanske ska köpa det jag med =)
    Du kommer inte att ångra dig med jackan, lääängtar tills jag får ta på den och gå ut =)))
    Ha en fortsatt fin helg!

    Kram FIa

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset;) jättesnyggt! Önskar dig en skön fortsatt lördag. Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Bara så snyggt lack.Tack för tipset.Ha en skön kväll.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Jaaa, jag älskar också nagellack! Speciellt så här på hösten. Jag har mest mörka nyanser som vinrött och mörklila men den du visar gillar jag faktiskt. Jag kanske får ta mig en titt på den nästa gång jag är på stan.

    Skönt att höra att du mår bättre. Nu är det jag som känner att det är något på g, kurerar mig idag med att kura i soffan, knapra treo och dricka te med mycket honung. :)

    Hoppas du får en riktigt fin söndag raring!
    KRAM

    SvaraRadera